Фотогалерея 2023-2024

Година психолога "У колективі жити - з усіма дружити"

Мета: розширити знання дітей про шляхи формування міцного колективу. Навчити учнів ввічливому спілкуванню з однолітками та дорослими, виявляти турботу про них. 







Просвітницькі заходи з учнями щодо формування навичок толерантної комунікації з ветеранами/ветеранками.

Мета: ознайомити здобувачів освіти з правилами етичного спілкування з ветеранами/ветеранками війни та військовослужбовцями; формування національної культури, дружньої до ветеранів/ветеранок та військовослужбовців; створення атмосфери розуміння та взаємоповаги.

 

Години спілкування з учнями середньої ланки: "Толерантне спілкування з нескореними ветеранами та ветеранками", з учнями старшої ланки:"Основи етичного спілкування з ветеранами й ветеранками". 










                                                 Година спілкування з учнями 5 класу.
                                                    "Психологічне здоров'я учнів"
Мета: поглибити знання учнів про важливість піклування про своє психологічне здоров'я; ознайомити з техніками які допомогають покращити самопочуття, укріпити віру у власні сили.




Заняття з учнями 1 інклюзивного класу "Уважним буть - нічого не забуть"

Мета: розвиток пізнавальних процесів: пам'яті, уваги, уяви, розвитку творчих здібностей, нестандартного мислення, підвищення самооцінки у дітей та впевненості у власних силах, вироблення уміння аналізувати свою поведінку.








Заняття з учнями 1 інклюзивного класу "Магія слова"

Мета: розвиток комунікативних навичок молодших школярів, вироблення вміння вирішувати конфліктні ситуації за допомогою спілкування.





Години спілкування з учнями 4 класу

"Толерантність починається з мене"

Розвивати толерантність у підростаючого покоління надзвичайно важливо, адже наше сучасне життя сповнене злом, жорстокістю, агресією, випадками нетерпимості по відношенню до інакшості. На годині спілкування діти засвоять значимість толерантності під час взаємодії з іншими людьми, удосконалять вміння толерантного спілкування.













Година спілкування «У світі наших емоцій»

Мета: ознайомити учнів 1 та 2 інклюзивного класу із світом позитивних і негативних емоцій, навчити дітей керувати своїми емоціями, сформувати бажання виявляти позитивні емоції, вчити розпізнавати почуття інших, отримати можливість зрозуміти, наскільки велику роль відіграють емоції в житті людини.






 






 Міжнародний день толерантності — свято, яке відзначається 16 листопада в усьому світі. Його запровадили у 1995 році за рішенням ЮНЕСКО. Саме цього дня ухвалили Декларацію принципів терпимості.

Толерантність – риса цивілізованого суспільства. Тому що люди, які хочуть жити в гармонії та порядку, ніколи не ображатимуть, принижуватимуть чи будуть завдавати шкоди людині з протилежними поглядами.

У рамках відзначення Міжнародного Дня толерантності та з метою формування у здобувачів освіти загальнолюдських моральних цінностей з учнями 4 класу проведено годину психолога "Толерантність у нашому житті".

Головною метою було:

– познайомити дітей з поняттями «толерантність» та «толерантна людина»;

– виховати дружні відносини між дітьми;

– розвивати у дітей почуття емпатії, терпіння, доброти, поваги.

В доступній, цікавій, інтерактивній формі дітям були представлені такі важливі поняття, як милосердя, співчуття, повага, терпіння.           

 







10 жовтня у світі відзначають Всесвітній день психічного (ментального) здоров’я. 

Це саме той день, коли треба замислитися про своє здоров’я та здоров’я оточуючих. Тому  в цей день було проведено інтерактивний івент «Подорож до ментального здоров’я» – це цікавий маршрут, корисна пригода, спрямована на популяризацію знань та навичок збереження психічного здоров’я, відповідального ставлення до наслідків стресових подій. Учасники пройшли такі локаці: "Вхід" - вхідне анкетування. «Техніки самодопомоги» - вправи, що знімають напругу в тілі. "Хвиля релаксу"- вправи, що відволікають від тривожних думок. «Техніки самодопомоги» - вправи для заспокоєння. «Перша психологічна допомога» - як допомогти іншим у стресі. «Колесо стійкості» - як дбати про емоційну стійкість. «Арт-терапія» - техніка «Каракулі і метаморфози» (А. Копитін). Оцінили свій стан та відповіли на питання "Ти як?". «Вихід» - вихідне анкетування. Такі заходи, допомагають сформувати в учнівському колективі мікроклімат позитиву і налаштувати на підтримку, небайдужість до стану іншої людини та подій.








З учнями 1, 4, 5, 6, 7 класу проведені уроки психолога «Ти як? Психологічне здоров'я». З учнями 1, 2, 3 класу відеоурок «ТИ ЯК? Повертаємось до школи!» за матеріалами Міністерства освіти і науки України, розроблених спільнотою з Всеукраїнською програмою психічного здоров'я «Ти як?» та Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні . Мета: розповісти учням про те, що таке психічне здоров'я, та як вони можуть піклуватися про нього; навчити учнів розпізнавати свої емоції та пояснити, що робити, якщо вони не можуть впоратися з ними; навчити деякі вправи та практики, щоб допомогти впоратись зі страхом, тривогою, опанувати зло, заспокоїтися, почуватися впевненіше.








Психологічний супровід адаптації учнів 1 класу
Адаптація першокласників до навчання у школі – одна з найактуальніших проблем дитячої психології. По-перше, тому, що під час адаптації до шкільного навчання дитина отримує орієнтацію у системі поведінки, яка надовго визначає її подальший розвиток. По-друге, під час цього процесу формується учнівський колектив із певним рівнем соціально-психологічної згуртованості.

Для успішної адаптації в роботі з першокласниками необхідно враховувати наступне:

  • поєднувати ігрову, продуктивну, навчальну й інші види діяльності;
  • формувати позитивне, емоційне відношення до знань;
  • здійснювати керівництво діяльністю дітей шестирічного віку, широко використовуючи (особливо в I півріччі) методи дошкільного виховання із частковим застосуванням шкільних методів;
  • дотримуватись наступності не тільки в методах роботи, але й у стилях педагогічного спілкування;
  • дотримуватись послідовності шкільних методів роботи й при формуванні колективу дітей перших класів й організації їхнього міжособистісного спілкування;
  • використовувати більш виховні можливості спільної діяльності;
  • формувати здібності до рольового й особистісного спілкування як важливій умові в підготовці зміни провідної діяльності;
  • при формуванні психологічної готовності до школи необхідно враховувати індивідуально-психологічні особливості, які проявляються в рівні навченості, у темпі засвоєння знань, відношення до інтелектуальної діяльності, особливостях емоцій і вольової регуляції власної поведінки.

Виховання сьогодні – це процес із дуже багатьма невідомими, яких щодня, стає, дедалі, більше. Однак маємо надію, що спільними зусиллями вихователів, вчителів, батьків і психологів допоможемо дитині успішно адаптуватися до нових “шкільних” умов, і слово “школа” буде викликати лише радість.





Немає коментарів:

Дописати коментар