Фотогалерея робіт з вчителями та батьками


Щоб надавати допомогу всім учасникам освітнього процесу педагогічним працівникам потрібно не втрачати власний ресурс. Тому в Новобасанському опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів було проведено тренінг для вчителів 

«ВІДНОВЛЕННЯ ВНУТРІШНІХ РЕСУРСІВ ТА  самодопомога в складних життєвих ситуаціях»,

метою якого було ознайомлення з психологічними методами, які допомагають зміцнити власне психічне здоров’я і гармонізувати внутрішній стан, обговорити оптимальні стратегії поведінки для попередження виникнення стресових станів та управління стресом, проінформувати про методи профілактики та боротьди з тривожністю, пошуку ресурсів та практиками відновлення внутрішніх ресурсів, сприяти активізації особистісних ресурсних станів, навчити долати негативні переживання та використовувати власну енергію для продуктивної діяльності, розвивати вміння самозаспокоюватись.
 В ході тренінгу учасники разом з практичним психологом закладу освіти Майсак Л.М. ознайомились з поняттям стресу, його ознаками та з впливом стресів на наше життя, здоров’я, про вміння керувати своєю поведінкою, емоціями у стресових ситуаціях, обговорили, що таке тривожність та як вона виникає. За допомогою вправи-тесту «Пустеля» визначили несвідоме ставлення до близьких людей та різних аспектів свого життя. Завдяки вправі "Коридор" дослідили схильність до стресових станів  та знайшли шляхи зменшення їх негативного впливу. Вправа «Мій ресурс» допомогла проаналізувати своє життя на сьогоднішній день, зрозуміти цінність кожного дня, вчитися  знаходити ресурс та мріяти. Розглянули техніки, які використовуються для зняття напруги в моменти стресу і тривоги. Переглянули відео-рекомендації від популярних телевізійних ведучих – професійних психологів: Дмитра Карпачова та Олени Адамової. Вправа «Таргани в моїй голові» дала змогу знайти підказки про базові внутрішні перешкоди, які заважають нам зосередитися на понятті  «тут і тепер». Познайомилися із способами саморегуляції, попрактикувались в цьому вмінні, які так необхідні нам у повсякденному житті, особливо в цей нелегкий час, завдяки вправам: «Скептики й оптимісти», «Дерево прийняття рішень», «Настрій». Весела руханка допомогла створити в учасників позитивний емоційний стан, зняти напруження. Учасники тренінгу були позитивно налаштовані, проявили активність та ініціативність у ході заняття, отримали задоволення.












24.10.2023 р.

24 жовтня у Новобасанському опорному ЗЗСО І-ІІІ ступенів відбулась квест – гра  «Ментальне здоров’я педагога», метою якого було надати інформацію про способи підтримки ментального здоров’я, розвивати вміння знаходити шляхи подолання стресових ситуацій та інших несприятливих емоційних станів, зняття емоційної напруги.

  Учасники приступили до виконання завдань квесту на локаціях: «Настрій», «Власні ресурси»,  «Позитив»,  «Емоції», «Ти як», «Медіа», «Дешифратор», на кожній з яких було запропоновано виконати різноманітні цікаві і неординарні завдання, які  допомагають подбати про своє психічне здоров’я, та сприяють зняттю психоемоційного напруження, поліпшенню настрою.

  Кожна станція була насичена вправами, порадами, відеороликами. В грі учасники не тільки  удосконалювали свої знання в умінні справлятися з поганими емоціями, але й проявили свої акторські здібності, знайшли компроміси для досягнення загальної цілі. Для вирішення завдань гравці застосовували свої навички, кмітливість.

  Присутні весело та корисно провели час, були переповнені позитивними емоціями. Дякую педагогам за участь у заході. Особливо велика вдячність вчителям, які були тренерами локацій квесту: Зубець О.І., Лопотусі Т.Г., Ковбаско В.М., Кириченко С.Г..







10.01.2023 рік.
   Тренінг для педагогів «Формування навичок зняття емоційної напруги»
Мета: сприяти пошуку учасниками особистісного ресурсу для саморегуляції; вчити відновлювати свій ресурс; ознайомлення та практичне вправляння з використанням прийомів рефреймінгу, резильєнтністю, майнфулнес -практиками; зняття емоційної напруги для зміцнення психологічного здоров'я педагога.




                                       

                                       

26.10.2022 рік.         Тренінг ефективної взаємодії в педагогічному колективі

"Шляхи формування професійної команди в закладі освіти"

Мета: формувати в учасників тренінгу навички ефективної взаємодії у команді, підвищувати самооцінку членів педагогічного колективу, розвивати самоусвідомлення, самоаналіз як необхідні складові здоров'я вчителів. Удосконалювати вміння конструктивного спілкування для створення єдиної команди.











19.09.2022

Семінар «Перша психологічна допомога учасникам освітнього процесу».

Мета: ознайомити педагогів  з    основами  надання   першої  психологічної допомоги, протоколами проведення першої психологічної допомоги в умовах воєнних дій та діями фахівця під час надання першої психологічної допомоги.

Розглянутии етичні принципи та способи надання першої психологічної допомоги, техніки емоційної регуляції.

Матеріали взяті з Методичних рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій». Додаток до листа МОН №1/3872-22 від 04.04.2022р.

    

 
27.10.2020

Тренінгове заняття "Умови успішної адаптації учнів 5 класу"

Мета: розглянути процес адаптації учнів 5-го класу, познайомити з результатами психологічного обстеження, формувати навички ефективної взаємодії в колективі.







  18.02.2020 
Тренінгове заняття «Усе в твоїх руках»
                        Профілактика емоційного вигорання педагогів. 
  Необхідним та важливим є проведення такого роду заходів з метою відновлення особистісних ресурсів, покращення психоемоційного стану та розслаблення. На тренінгу  вчителі були ознайомлені з психологічними методами, які допомагають зміцнити власне психічне здоров’я і гармонізувати внутрішній стан. Мали змогу діагностувати рівень стресу і краще дізнатися про свої можливості на роботі. Відпрацювати елементи позитивного мислення під час подолання проблеми, сформувати позитивне ставлення до всіх подій життя. Завдяки вправі «Повітряні кульки», було продемонстровано важливість підтримки в стосунках між людьми. Проведена вправа з арт-терапії «Малювання образів», де кожен педагог мав змогу виразити себе, свої почуття і стан звуком, рухом, малюванням. Результат роботи  символічно вказує на актуальну потребу у житті людини й одночасно містить у собі ресурс, завдяки якому  потреба може бути реалізована. Учасники тренінгу були позитивно налаштовані, проявили активність та ініціативність у ході заняття, отримали велике задоволення.






 





 



29 жовтня 2019 рік
 Психолого-педагогічний консиліум-тренінг з питань 
                                    успішної адаптації 5-класників.
  Мета: об’єднання зусиль усіх учасників освітнього процесу, зацікавлених в успішному навчанні й повноцінному розвитку п’ятикласників, координація спільних дій щодо успішного навчання, повноцінного розвитку здобувачів освіти та подолання їх дезадаптації.
  Під час зустрічі присутні мали можливість обговорити найважливіші питання адаптації здобувачів освіти до навчального середовища закладу освіти.
  До участі в консиліумі були залучені адміністрація школи, класний керівник 5-го класу, вчителі-предметники, які викладають у  5-му класі та вчителі початкових класів.
  У ході роботи  психолог ознайомила колектив зі складнощами адаптації здобувачів освіти, які виникають в них під час переходу із молодшої до основної школи та з результатами психологічних досліджень, проведених у п’ятому класі. Виступила Кіча Л.А.. класний керівник 5 класу, яка надала психолого – педагогічну характеристику класу та відмітила, що адаптація здобувачів освіти проходить успішно. Були проведені вправи «Текст з підтекстом», «Як заспокоїти клас за 5 хви­лин», під час якої  учасники консиліуму мали змогу відчути себе на місці 5-ти класників. Під час вправи «Дерево розвитку дисципліни» педагоги ознайомили із найдієвішими прийомами організа­ції дисципліни, які використовують у своїй роботі, ділилися досвідом у створенні позитивного мікроклімату в класному колективі та налагодженні міжособистісних взаємини в системі «класний керівник – здобувач освіти». Обговорені труднощі, визначено причини, та розроблені поради, щодо створення атмосфери співпраці між вчителями і здобувачами освіти (Вправа «Учитель + учень»). Також розглядалися педагогічні ситуації, аналізували причини їх виникнення та шляхи їх конструктивного вирішення, і знаходили найефективніші засоби спілкування зі своїми вихованцями. Вироблені спільні рекомендації, які дозволять п`ятикласникам пройти процес адаптації успішно (Вправа «Адаптаційний портфелик»). Наостанок психолог запропонувала присутнім мотиваційні настанови для педагогів. Психолого-педагогічний консиліум-тренінг пройшов у невимушеній неформальній обстановці.






Психолого-педагогічний семінар
«Роль вчителя у профілактиці шкільного булінгу»
Мета: ознайомити педагогів з поняттями «булінг», «шкільний булінг»; виробити систему дій при виникненні булінгу у навчальному закладі; розвивати у педагогів впевненість в собі, психологічну компетентність.
Завдання семінару:
1.Розширити інформацію про причини, прояви та наслідки  шкільного булінгу.
2.Виробити важливі навички міжособистісної взаємодії учасників навчально-виховного процесу з  профілактики шкільного насилля.
3.Сформувати систему психолого-педагогічних дій з протидії шкільному булінгу.
3.Удосконалювати  навички ефективного спілкування та раціональної поведінки педагогів під час конфліктів.
Тривалість семінару: 1 год
Форма проведення: практичне заняття з елементами тренінгу.
 


 


 БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ: 
"Що заважає і що допомогає дитині вчитися"
Мета: обговорити шляхи спільного рішення цієї проблем; ознайомити батьків з найпоширенішими причинами, що заважають дитині навчатися; та визначити роль батьків у прищепленні учням зацікавленості до навчання та самоосвіти.

Психолого-педагогічний консиліум
"Адаптація учнів 5 класу"

Мета: залучити педагогів до широкого обговорення визначеної проблеми; виробити загальні підходи до організації навчально-виховного процесу в період адаптації.


Тренінг для педагогів
«Вирішення конфліктів мирним шляхом в  
навчальному закладі»
Мета:
1.     Опрацювати основні поняття конфліктології.
2. Розвивати навички безконфліктного спілкування та вміння конструктивного вирішення конфліктів.
3.   Розглянути особливості вирішення конфліктів засноване на відновних практиках.
Цільова група: педагогічні працівники (класоводи, класні керівники, вчителі-предметники, адміністрація)
Обладнання: папір А4 білий, стікери, мультимедійний проектор та екран, ноутбук, відео «Конфлікт. Сірники», «Шкільні служби порозуміння», маркери, братина, рекламний банер, олівці.
План:
Частина 1.
1. Привітання учасників.
2. Обговорення «Поняття «конфлікт» (структура, стадія, розвиток)».
3. Обговорення «Причини конфліктів».
4. Обговорення «Шляхи вирішення конфлікту».
5. Визначення поведінки в конфліктних ситуаціях; ставлення до конфлікту.

Частина 2.
6. Ознайомлення з поняттями «Відновні практики», «Відновний підхід»,
«Медіація», техніка «Коло».
7. Прощання «Оплески».



Семінар - презентація
"Базові навички медіатора в навчальному закладі" 
Мета: підвищення рівня обізнаності практичних психологів громади щодо  можливостей вирішення конфліктів через медіацію.


БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ:

"ЯК ЗАПОБІГТИ РОЗВИТКУ ЕГОЇЗМУ, ЖОРСТОКОСТІ, АГРЕСИВНОСТІ ПІДЛІТКІВ"

  Мета: привернути увагу батьків до важливої проблеми виховання в учнів людяності, благородства, милосердя, попередження проявів жорстокості, садизму, егоїзму.


 

Психолого-педагогічний семінар:
«Школа нового покоління.
Готовність вчителя до інноваційної діяльності»
 
Мета: ознайомлення педагогів як саме реформа “Закон про освіту” вплине на кожного з учасників навчального процесу; зацікавити ідеєю реформування освіти педагогів; ознайомлення з результатами моніторингового дослідження; підвищення мотивації професійної діяльності.
План заходу:
 
I. Вступ.
II. Теоретична частина:
1) Необхідність.
2) Мета нової школи.
3) Формула нової школи.
4) 10 ключових компетентностей.
5) Функціонування.
6) Структура.
7) Відмінності між традиційним і інноваційним уроками.
8) Етапи.
9) Компетентність та підготовка вчителя до інноваційної роботи в сучасній школі.
 
III. Практична частина.
Моніторингове дослідження: «Готовність вчителя до інноваційної діяльності».
Мета:відстеження та оцінка ступеня сформованості готовності вчителя до інноваційної діяльності; вивчення здатності педагога до саморозвитку; підвищення якості навчально-вихов­ного процесу до рівня сучасних вимог.
Завдання: визначення компетентності та підготовки вчителів до інноваційної роботи в школі.
IV. Висновок.
V. Список використаних джерел.
VI. Додатки.
 
Обладнання: мультимедійна дошка, презентація, плакат з висловами.
Час проведення: 1год.30хв.
 

Психолого-педагогічний семінар "У полум'ї професії"

Мета:  визначити причини й ознаки синдрому вигорання, обговорити ефективні шляхи його подолання; здійснювати профілактику стресів у педагогічному середовищі; допомогти вчителям розібратися у своїх власних життєвих поглядах; сприяти розумінню цінності та необхідності самопізнання, вихованню в собі професійної впевненості; покращити емоційний стан та психічне здоров'я педагогів.
Наше життя є те, що ми думаємо про нього. (Марк Аврелій)
Якщо ми не знаходимо спокою у собі, безнадійно його шукати будь-де. (Ларошфуко)
Виразки шлунку виникають не від того, що ви їсте, виразки виникають від того, що з’їдають вас. (М. Монтегю)
Світячи іншим, згораю сам. (Латинське прислів’я)
               

Семінар – тренінг для учителів, які викладають у 5 класі
«Адаптація п’ятикласників до навчання»
 
Мета: допомогти вирішити проблеми, які виникають у період адаптації п’ятикласників; підвищити ефективність роботи шляхом зменшення стресового навантаження, викликаного умовами адаптаційного періоду.

 
 




















Немає коментарів:

Дописати коментар