Робота гуртка

 «АРАНЖУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ» 

Тема самовдосконалення особистості є важливою для людини в будь-якому віковому періоді. Проте особливо гостро ця проблема постає в підлітковому віці. Підлітковий вік – це найважливіший період в психосоціальному розвитку людини. Від того, як сформується ставлення підлітка до самого себе, до інших людей і до оточуючого світу в цілому, буде залежати вся його подальша життєва орієнтація, відношення до життя та, власне, і саме життя.  
Тому метою гуртка є створення передумов для особистісного зростання підлітка формування його позитивної «Я концепції» та корекція не адаптивних соціальних і особових установок.
  Заняття  складаються з  теоретичної  та  практичної  частин. Методи, які використовуються: бесіда, міні-лекція, опитування, самодіагностика, ігри. До занять включено ряд вправ, які сприяють розвитку в учнів інтроспекції, пошуковій активності, навичок самоспостереження. 

ЗАНЯТТЯ: 

Тренінг
 креативності з використанням арт-техніки роботи з пластеліном.
Допомога дитині виразити свої емоції, саморозкритися на пластеліновму "полотні".
 Дитина може не озвучувати свої проблеми, а виконуючи які-небуть дії, починає сама їх вирішувати.
 

"Подолання щоденних невдач"
На занятті розвиваються:
- понятійне мислення;
- зорова пам'ять;
- творча уява. 
Колаж "Що допомагає вчитися?"

"Як у тебе з почуттям гумору"
Мета: допомогти учням зрозуміти значення гумору в спілкуванні людей, те, що добрий гумор допомогає створити під час розмови невимушену атмосферу, психологічний комфорт, що добре розвинуте почуття гумору допомогає зберегти нам наше ж почуття власної гідності.

 



"Почуття як механізм творчості".
Мета: надати учням знання про почуття та характер емоцій; дати характеристику почуттів як домінуючим знаряддям душі, завдяки яким людина може розвивати свій талант.

"Особливості твого «Я»".
Мета. Навчити учнів прийомам оцінки свого емоційного стану.


"Необхідність розуміння і пізнання людиною самої себе"
Мета: формування позиції взаємодії на заняттях, створення сприятливого емоційного клімату в групі, формування первинних навичок самоаналізу.


Знайомство із собою.
 "Хто я, який я?"
Мета: прийняття своєї зовнішності, формування внутрішньої позиції.


Немає коментарів:

Дописати коментар