Основні види робіт і зміст діяльності:
Організаційно-методична робота: надання методичної допомоги педагогічним працівникам, участь у роботі методичних об’єднань навчального закладу, поповнення банку даних та діагностичного фонду на учнів.
Психодіагностика: отримання інформації певного характеру про дитину; вивчення особистісних змін і умов індивідуального розвитку учнів; дослідження рівня соціально-психологічного клімату в колективах; виявлення актуальних проблем в особистісному розвитку дітей. Методи: тестування, анкетування, опитування, спостереження.
Консультаційна робота: надання рекомендацій та практичної допомоги педагогічному колективу з питань навчання та виховання дітей зі стійким порушенням пізнавальної діяльності; надання рекомендацій та психологічної допомоги батькам, щодо оптимальних умов навчання й корекції розвитку дітей; надання рекомендацій; проведення бесід з тими, хто потребує консультативної допомоги. Методи: індивідуальні бесіди, підтримка, пошук оптимальних умов для розв’язання проблемних ситуацій.
Корекційно - розвивальна робота: здійснення психолого-педагогічних, розвивальних заходів з метою усунення відхилень і труднощів в психічному й особистісному розвитку вихованців школи. Формування у дітей здатностей до самовиховання і саморозвитку. Методи: індивідуальна і групова робота із здобувачами освіти за корекційно - розвивальними програмами, вправи, ігри, тренінги, спільні справи.
Психологічна просвіта: ознайомлення педагогів і батьків з головними закономірностями й умовами сприятливого психологічного розвитку дітей; формування в педагогів і батьків потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх у роботі зі здобувачами освіти або в інтересах розвитку власної особистості; ознайомлення здобувачів освіти з основами самопізнання, самовиховання. Форми проведення: лекції, бесіди, семінари, методичні об’єднання, виступи, засідання.
Профілактична робота: своєчасне попередження відхилень у психофізичному розвитку та становленні особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі.
Немає коментарів:
Дописати коментар