Головна

 

Методична  проблема:

"Виховання толерантних взаємин у класному колективі".

Основна мета діяльності:

збереження й укріплення психічного здоров’я, 
підвищення адаптивних можливостей, 
формування цілісної особистості, індивідуальності 
дитини, створення умов для самореалізації 
та самовизначення кожного школяра.

  Основні напрямки діяльності в закладі освіти:

- робота із здобувачами освіти;

- робота з педагогічним колективом;

- робота з адміністрацією закладу освіти;

- робота з батьками.

  Основні види робіт і зміст діяльності:

  Організаційно-методична робота: надання методичної допомоги педагогічним працівникам, участь у роботі методичних об’єднань навчального закладу, поповнення  банку даних та діагностичного фонду на учнів.
 Психодіагностика: отримання інформації певного характеру про дитину; вивчення особистісних змін і умов індивідуального розвитку учнів; дослідження рівня соціально-психологічного клімату в колективах; виявлення актуальних проблем в особистісному розвитку дітей. Методи: тестування, анкетування, опитування, спостереження.
 Консультаційна робота:  надання рекомендацій та практичної допомоги педагогічному колективу з питань навчання та виховання  дітей зі стійким порушенням пізнавальної діяльності; надання рекомендацій та психологічної допомоги  батькам, щодо оптимальних умов навчання й корекції розвитку дітей; надання рекомендацій; проведення бесід з тими, хто потребує консультативної допомоги. Методи:  індивідуальні бесіди, підтримка, пошук оптимальних умов для розв’язання проблемних ситуацій.
 Корекційно - розвивальна робота: здійснення психолого-педагогічних, розвивальних заходів з метою усунення відхилень  і труднощів в психічному й особистісному розвитку вихованців школи. Формування у дітей здатностей до самовиховання і саморозвитку. Методи: індивідуальна і групова робота із здобувачами освіти за корекційно -  розвивальними програмами, вправи, ігри, тренінги, спільні справи.
 Психологічна просвіта: ознайомлення педагогів і батьків з головними закономірностями й умовами сприятливого психологічного розвитку дітей; формування в педагогів і батьків потреби в психологічних знаннях, бажання використовувати їх у роботі зі здобувачами освіти або в інтересах розвитку власної особистості; ознайомлення здобувачів освіти з основами самопізнання, самовиховання. Форми проведення: лекції, бесіди, семінари, методичні об’єднання, виступи, засідання.
 Профілактична  робота: своєчасне    попередження    відхилень    у психофізичному  розвитку  та   становленні   особистості, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям у навчально-виховному процесі.
  

                                   


Немає коментарів:

Дописати коментар